Wednesday 17 December 2014

Set Barang Dapur HELLO KITTY idaman hati

Salam & Holla LIFE

Berangan kan free
so aku pya angan2 (masa terdekat)
nak penuhkan dapur uma sewa aku
dengan penuh pinky2 n jugak barang Hello Kitty ni
gile minat hokay!tapi.....
aku ni kan kena money friendly
jadi xboleh le nak beli sgt...so kena verangannnn dulu
moga2 cpt2 jadi kenyataan..
korang2 yg vanyakkkk duit
or ade peruntukan khas shoping boleh leeee.
syok nye kan..ni ak ade la google gambau2
buat tatapan dan rentapan hati..
pembakar semangat.....jom layan

toaster..sweet kan

ni ceramic rasanye
kat mudah de jual
xtaw bape RM

mkn sup dlm ni mst tambah sedap
tapi kalau beli mmg syg nak pakai...
simpan dlm kotak boleh?

ni play set...
alahaiiiiiiii.....aku minat angat ni!!!!

rice cooker...
mahal dak????

knife...comey nye

kettle...huwaaaa!!!!nak!

ade sape2 nak bagi aku x?

teko...24/7 ak bancuh air..ahaks!

ni pon best..uat hiasan

garam, kunyit, cukup rasa
ngam!

blender.so kiuuuuuuuut!

kalau ak beli ni
mmg ak uat hiasan.
syg nk guna kekdahnye


ni je dulu cuci mata..
.sakit nauuuuuu hati aku tgk nye..
sbb ak xde byk duit nak beli mende alah ni
hihihihihi
so meroyan le kat blog ak tercentaaaaaaaaaaa ni

k bai
Daaaaaa..XoXo

No comments:

Post a Comment