Friday 19 December 2014

holiDAY....tak kemana ke?

Salam & Holla LIFE,

utk yg xtaw (pada yg nak tau sgt tuuuu)
tahun ni 2014 aku & pou2 xde p cuti mana2 pon...
seperti tahun2 sblm ni..biasa our vacay on oct-Dec
south area...PD Melaka Johor..gitu2 je la tempatnnye
means itu je tpt money frndly n jauh dari ipoh ni ha
kalau penang kami dah biasa sgt piiiiii
p x jejak tanah pon ade la...urusan2 bisnes
biasa p umah supplier n balik ipoh semula..
hahahhaha..so mcm nk cuti penang rasa x best
ok!poyooo.....byk je tpt best sana kan.

lagi 1 cameron.dulu naik atas tu semata tido je
masa zaman muda remaja la.
naik tgh mlm..check in....thari bgn n turun
ade la kot singgah brinchang (ye ke)
alah tpt jual sayur tuuuuuuuu....
tapi la ni nan adoooooooo p mana2
sadis kan.........

tapi last 2 years
masa ak keje molly kami start la suka jalan jauh2
Once a year kekdahnye
kami start p kluang
turun melaka PD
jalan2.....last year pon sama
PD lagi...sbb cousin pou2 kawen.
tp kami tdo pengkalan balak melaka rasanye
ade la jugak kan...
tahun ni..tinggal belas2 hari nk 2015
blm nmpk bayang2 nk p mana lagi..hihihi
bajet nan adoooooooo....

xpela KIV next year la kot..
hahahaha....
syukur lah kan msh boleh mkn sdp2
barang mkn penuh esbok
hahahhaha...ni bila ingat kelakau
ade yg cakap..sokseh belakng le
esbok penuh sbb aku suke mkn..
hahahahha...nyebok je
esbok aku sukati aku la kan..
tapi xpe...ai oll x kesah pon.
u all kesah ke?
t esbok uma aku 0
aku p uma korang ye
boleh ke?????
keji tak aku..keji tak?
mihmihmihmihmih

cukup2 dulu lah...
Till da next n3
Daaaaaa...XoXo


No comments:

Post a Comment