Saturday 27 December 2014

2014....semakin melabuh tirai

Salam & Holla LIFE

harini dah 27/12/14
few days je lagi nk masuk 2015
2014...kian meninggalkan kita
ape pencapaian setakat ni???
aku???entah le...

aku mulakan tahun dgn agak tenang
fasa1 2014 diuji berhenti kerja....
kemudian aku kembali ke situ...
slps 3bln yakni fasa 2 2014
sekali lagi ak berhentiiii
atau lbh tepat dberhentikan...
dugaan sgt..nk puasa nak raya
mmg mencabar & tercabar
arghhh mmg di SITU
ambik buag org sesuka aty lagaknye
berkali2 begitu...bkn ape
dsuruh bhenti...2 hari panggil semula
tapi......aku nekad kali tu
atas pertolomgan dan sokongan dari kak gyna
ex staff situ jugak, ak tekad
atlast ak dapat kerja jgk
dkt tpt menantu kak gyna
tmpt ni jugak aka owner sini pon ak kenal
tapi..kenal atas nama lah..
sbb kwn pada ex boss ak jugak
and penah dealing ngan tempat lama ak keje

Di TEMPAT BARU....
aku lihat 2 dunia berbeza
di sini ak lbh fokus pd kerja aku
maknanye ak juz uat keje aku la
tapi......ade jugak yg cons nye
biarlah aku rahsiakan....
sbb aku kan masih d sini
stakat ni alhamdulillah
bos ak better n OK
so far aku ok je keje sini
yg mild2 poblem tu ak tutup mata la
n aku masih d siniiiiiii..ngehngehngeh

aku rasa kan.........
mcm nak uat wishlist la for 2015
saje nak gegedikkkkkkkkk
tapi tu nanti la aku share
sbb blm taw lagi ape die
baru je tingggggggggg dpt idea
muahahahahaha.....

huhuhu..ni da sabtu.....
2014 last hari rabu...
next wik rabu da 2015
x taw la aku sempat uat n3 lg x
klu de masa mood n FREE
ak uat n3 wishlist tu ye
hope dpt setel by 2014

till we meet again

Daaaa...XoXo

No comments:

Post a Comment