Friday 5 December 2014

HALAL...kan (belum mampu!)

Salam & Holla LIFE,

jap je dah jumaat
org gomen syok leeeeee
esok cuti kan..hihi
ade org gomen yg lempang aku laju2 kang
sbb byk nye hujung2 tahun ni kena p ofis.hehe
mcm minggu lps, kan ak p site JKN
ramaaaaaaaaaaaai jgk staff n pegawai yg dtg
kena uat keje...tapi OK la kan
mcm aku ni dilema keje swasta
mmg waktu keje tu merangkap sabtu 8am-5pm
REDHA laaaaaaaaaaa....hihi

ape ke intro xde kena mengena
ni aku nak cite pasal rasa hati aku ni
alahhhhhhh cite yg balance gaji pou2 tu
bukan banyakkkk pon
xsampai 500 pon. 2 3ratus je pon
tapiiiiiiiiiiiiii..kenapalah die x nak bagi ek?
aku taw la, aku dulu kan pnh keje ngn die
ape pesen tahhhhhhhhhhhh
kalau mengKULIkan org serah je kat depa
bila dah siap keje depa mula la cari pasai!
org kata habis madu sepah dbuang le

masa kecoh2 ritu bni dok hapdet kat FB
mengata kami ni lembu die kancil
patot le..binatang rupenye (KANCIL pun binatang kan?)
yg laki janji bgai nk bg.xde duit dah ke?
xde duit btaw tapi jgn uat org mcm pengemis
menyirap je akuuuuuuuuuuuuuu!
Actually asalnye aku x ambik port sgt la
coz ni hal pekerja-majikan
aku bkn staff die dah
tapinyeeeeeeeeeee dok update status mcm2 pasal aku. Ni ape kes?
unfortunately die da DELETE status FB die tu.
mmg pppuuffttttttttttttt la org mcm depa ni
RAMAIdah staff kena mcm ni
aku taw la aku kan ORG DALAM depa dulu

Harini kat FB dok tayang gambar p konvoi BMW katanye
p mana tu GAMBANG water park
xpe laaaaaaaaa..p la bwk anak2 kome
bagi le anak2 makan duit ORANG lain
halalkan?mmg X la!

haha..till da next n3
daaaaaaaaaaaaa..XoXo

No comments:

Post a Comment