Friday 19 December 2014

HARI RAYA AIDILFITRI 2014

Salam & Holla LIFE

Amacam title n3 aku???
basi tak basi tak???
mcm korang kesah kan...
mihmihmihmihmih...
memandangkan ak mmg terniat
nk uat n3 ni jadi ku gagahkan jugak la
ni Raya puasa taw...
Raya haji ak da lupe la
sambut ke tak....mcm xde gamba je..
dlm FB kakak ak pon xdak (sumber gambar)
dalam draft n3 pon illeeekkkkk...
jadi ak isytiharkan dgn rasminya
tahun ni aku TAK sambut raya haji
boleh gituuuu????ko mampu x sambut???

Moh la kita teruskan
walaupun lambattttttt benor
sbb dah masuk TAHUN BARU pon (Hijrah)
boleh le uat kenang2an...
memori daun pisang gituuuuuuuu....

Tahun ni kan........aku TAK raya
sobsobsobsob
juz imagine ak SEKUPANG duit xde time raya
pou2 x balik kampung pon
duit x de kan...........
ak x ingat
rasanya mlm raya kakak ak ambik kot
ke tgh hari ambik sbb nk p beli baju raya adik2 aku
aku lupe dah.......
tapi pagi raya mcm biasa la
pas solat raya (aku x p pon..)
salam mak abah..salam 0 je la thn ni..
sobsobsobsob lagi.......
tu je raya..................haha
betoi...ak x tipu

tahun ni family ak xde raya sgt
kuih raya xde
sbb kakak ak sentap ngn mak ak
pasal kuih raya
lupe dah kenapa..hihihihihi
pagi raya pas salam2 gerak ipoh...
p uma MIL abg ak
bini n anak2 die kat sana..
abg ak offshore
baru naik....so nk jmp cucu
mak ak kena p sana la
sama je tiap2 tahun...
tapi sempat jgk kami ziarah kubur kat parit,
p uma tokli, x ingat kot ade pg umah lain
rasa xde.........then anta ak balik bercham......
TAMAT lah kisah raya aku


layan le gambo aku raya
tahun ni adik ak decide pki baju sama
jadi dondondon lah kami 3 beradik pompuan.......

tgk budak najmi ni....
main2 bila anty yaya paksa ambik gambo

ni selfie ngan adik sufiya

Us..small family
abg je xde...n abah
ni kat uma MIL abg aku

bwh umah pakpa rasanya ni
suh anak siam ambik gambo
fefeeling 3badik bwh pokok manggis
ehhh...ke rambutan

wefie dlm kreeta...

ni after few takes
dpt la gamba ngn dak ni
yg semenggah sket
mihmihmihmihmih

my luvly mom
dgn cucu pompuannye
"atiknyeeeeeee adik..atiknye...."

Ni je n3 sal raya
kita jumpa lg ye
Till da next n3
Daaaaaa...............XoXo








No comments:

Post a Comment