Thursday 18 December 2014

SELESAI...Syukur Alhamdulillah

Salam & Holla LIFE

semalam aku ambik half day
nak p setelkan yg arrahnu bos lama ak tu
pastu ambik cek gaji pou2
pastu nk p batu gajah tukar tayar cik biru
wpun plan asal nak guna duit gaji pou2 tu
tapi kebetulan semalam
 aku pon dpt full settlement gaji
so xpe la pki deposit cheque pon
so mentukar le guna gaji aku
tukar 2 bijik je belah depan
alhamdulillah sedap sikit bawak
tegap je nampak cikbiru
melayang RM..sob3..hihihihi
emosi bercampur.haha

hal arrahnu pon setel
memula ak x paham
tkr nama la waris la ape la
ohhh...rupenye nk tukar penama surat
tukar semua la
kira pindah milik gituuuuuuuu
hihihihi...pindah milik hutang
ai is ok je...mihmihmihmih
so berjaya la tukarrrrr...

cerita cek pou2 plak
since ak pon dpt gaji dah
so xpe le ak bg can le
x payah paksa2 cash cek bagai
hope nye arini dah CLEAR la
hihihihi.....

alhamdulillah everything goes well
walaupun ak nak half day sikit kelam kabut
setelkan gaji, bill n so on
duit claim JKN 1 dah masuk
ade plak customer bg DEPO
so in a short time nak setel agak kelam le
but still well manage

setel everything smpi uma 530++
anta pou2..sbb kantan otw dtg uma
actually kantan dtg mlm plak
sbb kami da jmp die kat batu gajah
aku plak trus p tesco
membeli brg dapur
brg basah x beli lg
harini la kot
ak kan duta tesco
ade je pon hari2 ak nk kesana
puufffttttttttt sgt!

pastu mlm konon nk p kdai 2hengget
yg bercham raya
rupenye ala2 kdi tukar je
x best r....
balik singgah pasa mlm cina
depan belakang depan belakang
xde beli ape...
10pm++ decide masak ikan goreng n asam rebus ikan
so masak n mkn d lewat mlm...
elok sejuk nasik abg zul smpi..pastu myn
aku n pou2 mkn le...
myn mkn pas2..malu2 meow2 kot
ak layan ZAHIRA pastu tgh tgk hindustan ak boleh lelap
pou2 kejut masuk bilik...
tdo smpi pagi.

bos aku xde ni.
kalau ade ape2 ak update ye
till da next n3.
Daaa............XoXo



No comments:

Post a Comment