Tuesday 2 December 2014

feeling BAD..Anak OMeimei putih ekor pendek DALAM kenangan

Salam and Dear LIFE,

Sobsobsobsob.........
Ni btl2 sdh...smpi drive p ofis pon sedu sedan tlupa nk bkk radio
ni pon sedih gila2
pou2 baru col..ckp omeimei dok bising nangis kat luar
yg sedih sgt amie shitam pg dkt bantal dowang tdo semalam
bau2 putih still ade kot
YA ALLAH sedihnye..............

Ceritanya..pg tadi aku ni bgn awal
siap masak bihun goreng lagi...
mmg ak azam nk keep track balik
kan sebelum ni ak mmg masak pepagi
cuma pas pou2 keje tpt lama balik ak jd kureng masak pepagi
sampai pou2 da quit pon still xdpt nk keep track
ye la november aritu mulakan bulan pon demam n sakittttt je
sampaikan punch card aku pon merah menyala je 1bulan
so ak tekad..bgn awal n siap mcm biasa

so as early as 730am (mcm dulu2......)
aku da siap n ready to go
tadiiiiii si putih ni dok nak masuk dlm kereta (sobsobsob)
ak suh pou2 keluarkan
ye lah...x kan nak bwk pulak
tapi kalaulah aku biar je dlm kreta smpi ak reverse
mesti putih ade lagi
sosbsobsobsobsosbsobbbbbbbbbbbb
masa nak reverse da make sure omei shitam n putih ade dlm penglihatan pou2
x taw mcm manaaaaaaaaaaaaa putih blh ade bwh kreta
N part paling aku sedih aku langgar putihhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh!
AllahuAkbar!

malam tadi die tido dlm bilik
putih ni kalau mandi mulut bising
n slalu comomot taw
sbb die fully putih kot.
slalu jadi kelabu
suka tdo kat sofa...
klu kite ddk atas sofa time tido die
mmg jawabnye die akan buat smpi kite turun..hihi
kecik besar kecik besar je mama tgk die!

Sebenarnye ak rasa bersalah
aku langgar die kannnnnnnnnn
MAAFkan mama ye putih syg
Omeimei & Shitam jgn MARAH mama ye
mama syg korang sume!

Tapi aku realize dlm kita merencana
dalam ak berusaha kembali ke rutin biasa
tak semuanya indah belaka
keMATIan.....
Takutnye ak kehilangan ORANG2 TErsayang
ATAU.....
orang2 TERsayang ke yg BAKAL kehilangan AKU
Wallahualam........

MAti itu PASTI

Salam Kasih...XoXo

No comments:

Post a Comment