Monday 8 December 2014

Lunch Hari minGGu.

salam & Holaa LIFE,

macamana isnin arini?blues ke OK?
aku biasa je lah....
sampai awal sblm PC bebunyi pada hari isnin
dah kira heaven sgt hokay!hihi

meh nak cite pasal cuti semalam.
.lpas stertching2 ngn pou2, aku tdo sta...
dlm 830am ak da bgn dah.
tpt 1st aku pg ofcoz le dapur kan
lapar hokay!defross segala mende dlm freezer tu
sementara 2 goreng sosej. tok pou2 omei n anak omei
aku?dpt la setengah batang sosej..jadile dari xdak
sambil tu ak basuh pinggan segala la kan.

nak masak ape?
ayam?ikan?daging?
tu je yg ado....blm gaji lg
tgk2 brg lain.ok lah decide nak masak ape
so menu BRunch semalam
#asamrebusikan
#ayamgoreng
#timunsambalbelacan

nak resepi?
haha.....mende simple camni korang lagi expert kot
tapi kan...ni la menu feveret pou2.
kerappppppppp sgt masak ni...jom layann gambar semalam

ni #asamrebusikan
senang amat buatnye...tapi rasaaa...pergghhhh mabeles baq ang!

#ayamgoreng
habiskan stok ayam minggu lepas

ni pulak #timunsambalbelacan
***abaikan bekas yg huduhhhh gitu.
mmg ummmphhh laaaa.wpun 1st attemp uatsambal belacan

Gambar2 sume ni aku ambik after ku dah lunch...so tutup mata la ek presentation macam ape je kan.tapi simple menu gini makan ngan nasi putih panas2 ngn air sirap orang kawen (sirap pandan) mmg rasa macam kat sorgaaaaaa....haha!terbang2 rasa taw.matik la puji masakan sendiri.kena kecan aku nanti
hihi..k laaa till da next n3

DAaaaa...XoXo
***ptg semalam ade uat chocolate chip cookies. nnt ak share ya


No comments:

Post a Comment