Friday 12 December 2014

alhamdulillah..baik2 aje....

Salam & holla LIFE,

semalam kan aku ade cite sedih
n alhamdulillah semalam setel sumenye
sewa uma da siap bayar
n boss pon dpt cover cek tu....
sorry boss, rasa bersalah sgt taw.
sbb ade xtra cost kena caj bagai kan..
sobsobsobsob...

ceritera aku dapat kumpul uma sewa tu mcm ni...
aku kan ade 200 je
pastu lewat ptg tu..(mmg lewat ok!)
ade unpredictable sales kat showroom
ade tambahan 250 kat situ
ok.......still xckup
sambil ak lock ofis col pou2 (eh..pou2 col)
masa tu dah 7pm camtu...ak je sorang...
n luckily die ckp die ade RM130
ok lg 20 ak korbankan la blanja makan aku esok (sbb arini aku lapar lagiiiiiii.hihi)
Allahuakbar.....Allah permudahkan jalan untuk aku...
syukur....


k sampai sini dulu ya
Daaaaaaaaaaa...XoXo

***semalam 2 kawan skolah rrendah aku kehilangan org tersayang..alin kehilangan abahnya & azhar kehilangan ibunye...Alfatihah untuk keduanya..

No comments:

Post a Comment