Saturday 3 October 2015

RESEPI : ASAM PEDAS AYAM

Salam & Holla LIFE

banyak kali dah ak buat menu ni
Resepi asal asal ak ambik dr blog KAK FILLA
1st buat tu mmg ak ikut step by step mcm resepi
n hasilnya mmg superb
sedap aummmm aummmm. haha
ni bukan dramatik taw. serius sedap!

tapi aku ni kan suka derhaka.
kali ke2 tu dah blagak pro
tgk x tgk je step
bahan pon agak2.
aku kan "perasan pandai masak"
muahahahha....

aku penah share pasal ni
tapi x detail la
dalam entry ni KLIK SINI

mmg x mengecewakan
Sumber Resepi : BLOG KAK PILLA
Sumber Gambar : Koleksi Peribadi



tapi kan kali ke 2 3 seterusnya
aku buat dah x kick
still sedap la *petir*
tu la macam tips papa zola
"JANGAN PANDAI MEMANDAI MANDAI"
Semalam aku buat lagi.
Masih ade yg kureng.
Nak follow step by step
Hp plak batery out
tapi macam sama dah.
ehhhhhh. ke lain


batery nyawa2 ikan
gambar pon gelap.


sebenarnye nak parking sini
sbb resepi ni mmg maveles
tak rugu cuba taw
advisable ikut step kak pilla
yg mcm ak screenshot tu

Selamat mencuba.
Till we meet again..Daaaa.
Love...XoXo

No comments:

Post a Comment