Wednesday 14 October 2015

Pendamping

Salam & Holla LIFE

Hihi.mistik skit title n3 ni.
Pendamping....
Nooo noooo nooooo.
Bkn pendamping yg mistik tu
Ni nak story mory pendamping2 aku
Means siapa org yg dekat dgn aku.

1st of coz my familia
#kesayanganantyyaya
Mak kakak...ni mmg my strength
My funder jgk....ape2 ngadu kakak
Dasar sgtttttt aku ni.
Alhamdulillah aku dkurniakan family yg supportive.

Then aku ade seorang kamu.
#kisahakudanseorangkamu
Ni spesel skit.
Semua lah aku dgn dia.
Cinta, ketawa, airmata
Semua penah hadam dgn dia.
Mcm2 kami tempuh sama2.
Org nye kurang ekspresikan emosi
Mcm tuuuu je
Romantic in her own way
Jelous pon in her own way
Menyayangi aku ape ada nya
Menerima ak seperti seorang aku
Die kwn die lawan die sahabat die musuh
Tqsm, I love u!

Pastu aku ade anak2
Anak2 bulus yg menemani aku
Mengisi kesepian aku
Tmpt ak bmanja
Meluah rasa. Depa paham ke?
Paham dgn cara depa.
Kl manusia ni kdang menyakitkan aty
Hahahahha. Skrg anak aku ade 4
Omeimei, kompokpok, kaklong n putihstokin

Yg ni jauh sikit. Jauh dr hati ke?
Hahahhaha. #untukU
Bersahabat dr jauh.
Kenal? Kenal....dgn cara kita.
Kan ozie kannnnnn?
Muahahhahaha.
Sebabkan seorang kamu ak tu kurang emosi
Jd aku ade die ni.
Hahahhaha. Die pon sama.
Lyn aku bila perlu je.
Nyampah ok nyampah!
Hahahhaha.

Hat ni ak nk masuk jgk sbg pendamping aku
#untukDIE
Siapa DIE? Hurm.
Walaupun dah bertahun berlalu.
Tp ade yg ttp mengikat kita.
Yes!rasa hati kita.
Sorang yg sgt ego!
I hate dis part of u! Serious ok!
Hanya muncul bila ak tgh sedih
She feels it. Even jus tya
"ok ke" "org bosan" "buat ape"
Syg die selamanya.

Aku harap
Mereka2 pendamping aku ni
Akab terus kekal menyayangi aku
Mengingati aku
Terus berdama aku
Saat suka duka aku.
Terima kasih.

Till we meet again.
Love....XoXo


No comments:

Post a Comment