Monday 5 October 2015

Siapa AKU patut keep TRUST

Salam & Holla LIFE.

saja la nak story morry kat sini
aku sebenarnya confuse
kenapa siapa ape and all the WH question
sume bermain dlm fikiran ni
and still belum nampak d answer.
hurmmm..
ni kira kesinambungan CERITA NI

terlalu byk speku
terlalu byk watak
terlalu byk cerita bercanggah
bukti......payahnye nak hadam
sume sikap manusia ni.
kenapa mesti kau?
kenapa mesti kami?
arghhhhhh....komfiusnya!
dilema....

tapi 1 1 kebenaran muncul
siapa yg hantu, siapa yg bantu

pedih..perit rasanye
kau bantu aku...
bantu semahu mahunya.
tapi kau jugak balas balik.
sedangkan hingga kini masih berbaik.
arghhhh..kenapa mesti kau yg khianat?
kenapa bukan org lain?
kau buat aku haruuuu...kau bikin aku celaru
berat taw ape kau cuba buat pada aku ni.
ni bukan onar sebarangan sahabat.


back stab is everywhere.


Allah...takutnye ak dgn kawan macam ni
depan baik...belakang aniaya kita
aku rasa macam smua org keliling aku skg mcm ni
atress weh bila dikenang2..bila di ingat2
lagi difikir lagi complicated
x pikir tambah complicated.
HUWARGGGHHHHHHH!!!!!!!!!!!

Moga jauh lah aku dari manusia2 yg sufatnya begini
aku jahat jugak. tapi x pulak niat menganiaya.
moga2 aku dan kesayangan2 aku dpelihara
dijauhkan dari musibah dan bala.
Aameen Ya Rabbal Alameen.

k nak sambung dgn submission GST ni
haihhhh...fokus atol fokus!

Till we meet again..XoXo...

No comments:

Post a Comment