Wednesday 14 October 2015

Mind your own business!

Salam & Holla LIFE

Ni entry sikit emo
Serius nyampah ok
Ehhhh mencik arrrrr!
Ko ckp solah mcm ko tu aku plak kan

Masing2 ade partner
Mind ur own partner
As simple as dat
Ko dh knp ek?????
Aku elok2 je
Perlu ke aku nak story kat kau?

Ni aku tya lagi skali.
PERLU KEEEEEE?
Ko nk cerita ko bahagia ke ape ak dgr
Ko update ko bahagia pon aku baca
Walaupun ape ko cite tu ak dh baca.
Tapi...ak ttp dgr ok.

Aku kengkadang tu suka reply down to earth.
Tapi kau anggap ak serba kurang.
Aku x kisah la tu.
Bila aku update emo2 (wpun sbnry xdr ape)
Ko mst akan ckp. Biar lah "dia",
Ehhhhh. Confuse. Dia tu sape?
Ehhhh ko taw ke ak ckp psal sape.
Hebat sgt kau kan.
Asal ak emo, punca "dia" je ko pk
So funny. Tp biasanye ak diam je
Habis truk pon ak baca komen kau kat "dia".
Bila ak ckp ak msk utk jimat.
Sbb skg semua brg naik.
Ko respon ala2 ak ni sengkek gila dr kau.
Pon xpe lah tu. Ak ttp terima.
Sbb ak sedar ak duit x byk

Pastu bila ak x pnh holiday
Ko rasa ak miskin sgt
Padahal ko p holiday, expenses ko tanggung sorang2
Pon ko nak blagak lagi
Ko sbnry knp?
Biar mcmna pon, kami still together jgk
Korang yg mewah2 holiday merata (kononnnnnnnnnnn)
Tup tup putus jgk.
Ehhh bkn ko slalu hapdet bahagia ke?
Ape cer putus2 plak ni?

Yg aku EMO
Ko dok la suka cita pasal kami
Aku x bahagia
Aku itu aku ini
Dia itu dia ini
Stop it lah!
Mind ur own
Before I mind urs!

Bia.luaran ak nmpk x bahagia
X perlu berpura2
Pasangan x romantik?takpe...
Jnji dia syg kita seadanya
Pasangan x kaya?takpe...
Jnji bila ada duit dia dahulukan kita.
Gaji aku lg besar? Komitmen ak lbh bsr?
Rancanglah bersama. Bertolak ansur.
Gaji x menjamin ape.
Rezeki ni kan luas. As long rajin je.

K. Till we meet aagain.
Love.....XoXo

No comments:

Post a Comment