Monday 16 November 2015

CERITA 18SX : Isu #AmranFans Vs #JSDans

Salam & Holla LIFE

Disclaimer : Entry ini hanya sekadar pendapat dan pandangan peribadi aku ye sebagai followers Amran Fans and pengguna Produk jamu Susuk Dara

ehhh. ni bkn en3 lucah taw
ni entry isu semasa
hahahahahah!

kalau korang follow FB Page AMRAN FANS
korang mesti taw pasal ni kan
pasal Amran kata Testimoni lucah tu
Pastu timbul isu gambar meloyakan la
and few issues jugak.

Aku pon follow FB Mem DS Hanni Burhan
memang beliau selalu bagi tips intim ni
tapi pada aku macam sharing is caring je
sebab semua pasal kelebihan produk beliau
pada aku...xde la direct sgt melucah nye..
erkkkk...ke korang rasa mcm mana?
ehhh....tapi aku bukan la 1 of JSDans ni.
aku pengguna biasa je. aku suka produk JSD ni.
tak macam produk kat open market.
Utk 3 barang yg selalu aku guna +- RM150 jgk
aku slalu termissed stock jgk. sbb x bape nak mampu.
tapikan even spend byk (pada aku la...) gitu
tapi lasting utk 2 months jugak taw. n even more
tgk pada kekerapan usage lah kan.

eh balik pada isu testi tadi tu
erk..testi bergambar yg meloyakan tu
pada aku ehhhh aku x rasa ape pulak
ke aku x sensitif, ke aku x penggeli
cma masa aku tgk testi tu dlm mind aku
*kena insert lah pulak*
sebab aku mmg x berani bab insert2 ni
hahahahhahaha! tapi aku rasa ngeri
kot la dalaman aku pon sama.
sbb aku period sgt lah irregular.
penah bertahun x period pulak.
kalau kau baca testi ko x ngeri dgn diri sendiri?
and sbb aku pengguna produk JSD ni so aku taw best nya
aku maksudkan best dari masalah2 wanita

aku regularly akan beli 3 produk ni
ehhh tapi biasa lama jgk ak nk topup stock
dah hbs berbulan baru beli
sdd kekangan kewangan. nk reg ahli pon x mampu.
mihmihmih. erkk... ok ok
aku pakai Miss V Feminine Wash (FW), Masker Vagina (MV) & Intimate Gel (IG)
Alhamduliillah produk yg sgt bagus, sgt membantu aku
walaupun period tu masih irregular,
tapi kesihatan luaran tu sgt terjaga lah.
buat aku rasa selesa sepanjang hari.
cuma kan...kot boleh tukar packaging MV,
walaupun dh pki xip lock tapi pd aku still x practical.
x hygenic...ni pandangan je taw.

balik pulak pada isu yg Amran bahaskan.
aku sokong jugak. ehhh aku bukan lalang
dari pandangan seorang lelaki kena ambik kira jugak
kot memudaratkan. kan skrg ramai "lelaki gila"
mana taw boleh jadi ancaman.
pastu bebudak ke baca.
tapi kalau mmg spesis suka imagine bukan2
spesies suka baca bukan2
mana pon depa boleh cari. cuma ni mb pandangan Amran kan
die highlightkan page2 jamu ni.
kan Amran skrg dah ilmiah sikit.
tapi kan....Amran cite pasal toto Amran tu mengundang jgk ape
errkkkk......followers Amran pon ramai kan.
bangsa #jilake lagilah ramai kan...hihihi

Sebenarnya, pokok pangkal niat menyampaikan sesuatu
wpun kelihatan lucah (bagi aku 2 2 page ni ade tahap kelucahan sendiri)
tapi aku taw depa ni nak educate org.
JSD nak educate bini2 org, wanita2 ni ttg awarenes ttg kebersihan private part kita
Amran pulak nak dekatkan diri dgn remaja2 mengurangkan gejala sosial.
ke pendapat korang mcm mana?

Tapi bab testi bergambar yg korang geli tu
aku no comment. aku paham jgk maksud korang tu.
maybe aku xde masalah geli tu,
kalau korang yg ade mmg xlalu makan weh. hahahahha!
erkk....tapi aku ngeri. takut. aku mcm tu ke?
bagi yg ade masalah period ni paham2 lah.

sekali lagi aku ulang ni hanya my 2cents
yg baik jadikan sempadan, yg buruk jadikan tauladan.
Aku still suka follow 2 2 page ni.
aku x hentam ek. kita lihatlah sesuatu dgn mata hati ok.
Moga kita semua baik2 aje ye.

Till we meet again.
Love...XoXo

No comments:

Post a Comment