Thursday 17 September 2015

Today is The Day (Read Semalam)

Salam & Holla LIFE.

Patut entry ni ak buat semalam
sempena hari malaysia
16 09 2015
ehhhhh sempena birthday aku
u see...... betapa baiknye aku
bagi sume 1 malaysia PH semalam
mihmihmihmih

29 y.o
not too old.
not that young.

Happy Birthday to me!
29 y.o
masih blm ade ape nak d banggakan.
sob sob sob
No celebration. AT all
sadis tak sadis tak.
Semoga aku terus maju
and kaya....ye aku nak kaya.
ameen.

another year..
being  20ish.

 semalam pagi ambik kakak kat KTM around 1130am
drive away balik ayer tawar
n tragis sgt, mak x masak.
baru balik dr hospital bwk somalia (baca Muhammad)
then beli nasi kat kedai belakang.
isi perut yg kelaparan.
ptg mak masak kuayteow goreng
Around 430 balik ipoh
drive all away. alone.
challenging. lama x drive jauh.
jauh la sangatttt.hihi

Tu je.
No celebration.
Either family nor friends nor pou2
hahahahaha....
aku..biasa2
tapi..limited edition

Till we meet again. Love XoXo

No comments:

Post a Comment