Friday 28 November 2014

Stress Friday...

salam & hye life,

sobsobsob....harini 28.11.2014
stresssss sgt2
ngan keje2 ofis le kan
ngan masalah2 ofis
dgn lagi nak handle staf2 senior niiiiii
alahhhaaaaaaiiiiiiiiiiiiiiiiiii blh uat aku rasa nak gantung kat kipas (drama sgt kheennnnnnn)
tapi betul le, ak stres sesangat ni...
uma pon blh tahan stress
ye la bukan sal ak ngn pou2
tapi pasal tuan uma
cerewet noooo ko taw
aduh..pitam pitam
ngn pou2 biase2 jekkkkkk
kang kata bahgie hoveerrrrr sgt kan
mmg status tahap biasa2
ak balik keje layan tv n tido
die layan hp n tdo
tdo pon memasing
die pon xde la sgt nak melayan aku
nak dgr cerita ak ke
n aku pon mcm mls je nk meluah rasa ke hape
lbh pade life le...kurang RM so kurang cakap le
ak ckp je esbok ak ade lauk pauk dah ok je
tekak aku ni p skolah
tme xde2 ni die xde nk ngidam bukan2
pou2 pon stress je sbb asyk nak kena basuh ukuk ngn shi2 anak omeimei
omeimei pon skg ukuk shishi merata dlm uma
huuuhhhhhh mmg stress le
bau nye hazaaaabbbbbbbb sgt
ak phm gak jd MR MAMA mmg penat
dok uma ni keje kite mmg xkan hbs
pagi sampai ke pagi balik
ak yg mana ak blh uat ak uat le
tgk kemampuan fizikal aku
law die x uat pon aku xkesah sgt
cumenyeeeee....kena tgu ak in mood le
hihihihihihihi
dan pesen die mmg x tunggu2...
dan dan tuuuu jgk nk uat ak surrender la
mula kua ayat derhaka "nak suh skg u uat sendri"
hahahhahahha cliche sgt..
masuk bilik trus tido pandang kot lain
tmpt tdo die pon xsanggup nak pandang le... (drammaaaaaaaa sesgt)
sedayanye ak bantu dari yg ak mampu
n die pon batu aku ape yg die termampu
ntah laaaaa....k laaaaa
nak kemas workstation aku ni
mcm hape dah.
xde selera nak uat keje tgk gini
huuwwwaaaaaaaaaa
ak pitam ni wehhhhhhhhhhhh!



No comments:

Post a Comment