Saturday 22 November 2014

R.A.G.A.M = RAGAM

Salam & happy day Life,

arrgghhhhh aku mmg x percaya pada kawan..
ni ikhlas dari hati aku...
ini bkn pengalaman pertama....
bila kita senang (dari segi ape pun) mula menempek mcm semut
bila depa pulak senang (dari segi ape pun) dannn dannnn start enjen kreta nak chowww
ppffftttttt....eii bencik btl aku spesis mcm ni

semua mcm tuuu
sampai ak dah bosan wehhh nak berkawan
tapi pou2 la x serik2..x paham aku
yg nak nyelesainye kita
api air sume tunggak....nampak isu  bodoh je
habis dah 24hrs caj hp..nmpk mcm berkira kan
masuk kipas lampu bgai lg...ak kan cheapskate
woooo sume mmg kena kira weh
ak kerja penat taw

hurmmm....kenapa lah nasib asyik jumpe org cenggini
aku ni pon mmg x la baik pon
jahat juge....suke ambik kesempatan jgk
tapi ade hati perut lagi wehhhh
cume benda2 melibatkan RM ni aku mmg x de tolak ansur
ye la...bila aku xde duit kome bkn ade pon
sume blahhhhh pulang ke rumah family memasing
mak ak jauh....xde la jauh mana
tapi cukup jauhhhhh la kalau setakat nk tempek balik mkn lunch kan
petrol je da lbh dr kos tapau lunch..mihmihmihmih

mood menulis tu ade...
bila aku nak uat n3 bos ade (jgn tiru aku..)
bila bos x dak mood menulis + menaip ke laut
aku bkn ade readers pon..haters je suka stalker (u know who u are)
tapi aku suka menulis aka meluah rasa dlm penulisan..
cara melampiaskan emosi..aku tenang d sini
lebih ruang lebih privasi
tapi ade sebahagiannye aku luah d FB
supaya terus sampai ke pelusuk hati yang d tuju

ok la..smpi sini dula yaaa.... XoXo

No comments:

Post a Comment