Saturday 25 July 2015

#throwback kisah Iftar 2015

Salam
Holla LIFE,

Harini dah Syawal #day9 pon
baru la aku nk hapdet kesah puasa
puasa tahun ni sendu sikit
hazab ak nk mengganti
sebab batuk teruk hmpir 3 weeks
and its affect soooooo many plan
*****sigh*****

awal puasa tu everything went well
kalau yg frend Fb and follow IG ak taw la
gigih ak masak everyday tok bukak puasa
menu simple2 je la pon...
setakat table for 2 3 4 je kan
aku mmg prefer #homemade food
prefer masak kat umah
boleh jampi2..muahahhahaha
tapi serius hokay,bila ak mkn kat lua
pastu ak sakit kpala, muntah bagai
padahal ak masak pon pki gak MSG
maggi cukup rasa tu kan.
xpela penat byk pon, jnji x sakit kpala
pastu pou2 pon bangsa mkn ulang2
ak biasa masak portion ngam2
or lbh sikit tok pou2 ulang
die pon bangsa xboleh mkn lauk sama
ngade sgt, tu mintak panggggg namanye
kahkahkahkah

ni day 2 x silap.
menu ikan kembung







Ni je la pon yg sempat aku masak rasanya
pastu aku jatuh sakit....
batuk teruk berminggu lamanya
mmg teruk n seksa sesangat
and banyak hari tpaksa x puasa
nak habiskan medication
so sad......
2 x p klinik fair park tu
skali abg zul bg pou2 duit,
paksa p klinik tgh2 mlm 2am++ rasanya
and skali lg hujung2 puasa
kakak n abg bawak lagi
coz its getting worse

k sampai sini dulu
later kite story #projekkuihraya pulak
Insyaallah so soon aku update k
sementara ade sikit masa "senggang" ni
muehehehehe...

Love...XoXo


No comments:

Post a Comment