Tuesday 12 May 2015

RASA ku...RASA mu

Salam
Holla LIFE,

Lately ni aku rasa x best
serius ni...mmg x best
aptb.....stress to da max.
ape aku rasa pon x taw.
insecure??????
cuma nye ak akan swing rasa aku
bila ak jumpa family aku...
rasa BEST!muahahahaha.

aku mula rasa x percaya
rasa x yakin...sangsi..
ohhh drama sgt kan kau..hihi
ntah aku sndri x taw.
ape die buat ak x percaya.
elok ke x elok ke dia layan
aku ttp macam nyampahhh je
ok....ak mmg nak cari pasai
muahahahahha.

actually.kantoi lagi
bosan la dgn cite org ke3 ni
nyampah pon ade
haissshhhhh...kantoi wasap...
pppffftttttt sgt!
since da day ak x percaya
tah.....malas nak pk
luckily ak byk family gathering
so Njoy le...ubat hati yg luka
gituuuuuu......hahahaha

since semalam, more better
dari sebelum2 tu la
asyik gaduh je....
penat wehhhh.
mental fizikal penat
tapikan....pintu bilik aku dah pecah
macamana nak tdo ye?
hurmmmm...sama la mcm tdo dpn TV
kalau xde pintu.jom la bejemaah
tdo berkampung dpn TV

Hope cepat la masalah pintu ak setel
nak tdo dlm bilik
hihihihi...

k la.till we meet again
Love...XoXo




No comments:

Post a Comment