Tuesday 3 February 2015

m00d..m00d..awak kat mana kat mana?

Salam
and holla LIFE

hihihihi....azam nk berblog kelaut sudah
typing...padam...typing...padam
ape ke bangsa nnye ntah...hihi

byk kali gak nk post n3
pasal few things gak
yg going sooooooo well
Alhamdulillah......

1st i got my smartfon allready!
ahakkks!ok la kan
beli dari amy shakira
MYR350 only...
so jimat, i loike!

2nd my bisnes.....
yeayyyyyy!!!!!!!
wahhhh i got my bisnes allready
BUT not register yet!ahakssss
for da time being,
i terus meNGAKU till da musim end
CNY is juz oround da corner
means musim pon da nak habis....
but my kerepek ngaku is so lakuuuuuu
x menang tangan ai olls ya
Syukur......but
i kena pk lagi what product next
krabi n my ookies still going on.
mcm biasa ya........

n 3rd is my cikbiru da sihat...
luka2 tu xpela
nnt mama anta ketuk
overall cik biru is so sehattttttttt
tapi mama la start demam
nk pay back duit klinik cikbiru

ok till here then
bz ni...aii all keje thaipusam
so happy holiday all
AAAAAAAAAND happy working me.

LOve
XoXo.....

No comments:

Post a Comment